İçerik Pazarlamada Yazı Planı: Şef Editör Unsuru

İçerik pazarlamada yazı planı oluşturulurken düşünülmesi gereken en önemli kriter yazı planının sorumluluğuna sahip şef editörün nitelikleridir. İçerik pazarlamaya yeni başlayan bir işletme, firma, organizasyon veya tek başınıza bir kişiyseniz atacağınız en önemli adımlardan birisi baş editör veya şef editör olarak adlandırılacak kişinin belirlenmesidir.

İçerik Üretmek: Kitlenin Beğenisini Kazanmak

İçerik üretmek, kitlenin beğenisini kazanabilecek ve onları sadık ziyaretçilere veya müşterilere dönüştürebilecek ilgi çekici içerikler sunmakla ilgilidir. İçerik pazarlamanın temellerini öğrendikten sonra içerik pazarlama stratejisi geliştirebileceğinizi bir önceki yazımda belirtmiştim. Şimdi sıra içerik üretim aşamasına geldi. Bu aşamaya geçmeden önce mutlaka içerik pazarlama stratejisi konusunda fikir sahibi olmanız gerektiğini unutmayın.

İçerik Pazarlama Stratejisinin Geliştirilmesi

İçerik pazarlama konusunda başarılı olmak istiyorsanız firma, işletme veya iş özelinde kitle merkezli bir içerik pazarlama stratejisi geliştirmelisiniz. İçerik pazarlamanın hedef ve kitleden oluşan temellerini öğrenmek size başlangıç için gerekli olan bilgiyi sunar ve size başlamak için bir ivme kazandırır. İçerik pazarlamanın temelleri sadece size başlangıç için gerekli bilgiyi sunar ve geri kalanını size bırakır.