E-Posta Listesini Büyütmek İçin 11 Talep Yaratma Eklentisi

İşletmelerde talep yaratma, başarı ile mutlak başarısızlık arasındaki fark anlamına gelmektedir. Bir e-ticaret mağazası, blog, küçük işletme veya ajans söz konusu olduğunda sitenize gelenler sonsuza dek orada takılmazlar. Bu nedenle, onları daha uzun süre sitede tutmak veya geri gelmelerini sağlamak önemlidir. Bunu yapmanın en iyi yolu, WordPress için en iyi talep yaratma eklentilerini kullanmaktır. Kodla […]

A-Z MailChimp Türkçe Sözlük

E-posta pazarlamacılığı kampanyalarınız kapsamında MailChimp kullanmaya karar verdiyseniz bazı teknik terimler konusunda bilgi sahibi olmalısınız. MailChimp kullanımı konusunda size yardımcı olabilmek adına yayınlanmış olan resmi sözlüğü Türkçeleştirmeyi uygun gördüm. Burada yer alan bilgiler resmi sözlükteki bilgilerden fazlası olmasa bile bu hizmetten maksimum verim alabilmeniz için işinizi kolaylaştıracaktır. A A/B Test Oluşturmuş olduğunuz bir kampanyanın üç farklı […]

En İyi E-posta Pazarlama Yazılımları ve Değerlendirilmesi

Kullanabileceğiniz en iyi e-posta pazarlama yazılımları mı arıyorsunuz? E-posta pazarlamacılığı potansiyel müşterilerinize ve kullanıcılarınıza ulaşmak için en iyi yöntemlerden birisi olduğu için bu arayış içerisinde olmanız gayet doğal.Eğer gerçekten e-posta pazarlama yazılımları arasından sizin için en iyi olanı bulmak istiyorsanız bu yazıda yer alan bilgilerden faydalanabilirsiniz.

E-posta Kuralları İle Verimliliğinizi Arttırın

Kişisel veya telefon üzerinden iletişimler e-postaların kullanımının artmasıyla biraz geri plana itildiler. Bugünlerde işletmelerin e-postaları rutin bir iş takvimi haline dönüştü. Onları yazmak zor değildir ancak buradaki e-posta kuralları size her anlamda doğruya ulaştıracağı için bu kuralları bilmek önemlidir.