Çağrı Merkezlerine Özel Masa Düzenleri

Ofiste çalışır gibi çağrı merkezlerinde çalışmak pek mümkün değildir çünkü bu tür bir düzenle çağrı merkezi ofisini oluşturmak çalışanların hareket alanını kısıtlamaktadır. Çağrı merkezlerinde yer alan masa düzenleri çalışanların performansını önemli ölçüde etkileyen bir unsurdur. Bu yazımda sizlere çağrı merkezlerinde sıkça kullanılan özel masa düzenleri ve bunların avantajları konusunda bilgiler vereceğim.

Bu yazı size ne kazandıracak? Birçok insanın artık çağrı merkezlerinde çalışmaya başlaması gibi bir durumla karşı karşıyayız. Hizmet sektöründe gözüken bu artış aynı zamanda insanların çağrı merkezlerinde kullanılan masa düzenlerini anlamsız bulmalarına neden olmaktadır. Masa düzenlerinin sunduğu avantajlardan bahsederek kullanılan bu düzenler konusunda bilgi sahibi olmanızı istemekteyim.

1. Kabin Tarzı Düzen

Kabin tarzı düzen, uzun bir masanın panellere ayrılarak bir çalışma ortamı oluşturulmasını sağlar. Bu yaygın olarak tercih edilen bir düzendir. Özellikle çağrı merkezine sunulan alanın avantajlı bir biçimde kullanılmasını sağlar. Uygulanacak kablolama yönteminin daha kolay bir biçimde halledilmesi konusunda avantajlıdır.

Kabin tarzı çağrı merkezi mobilyaları paneller şeklinde üretildiğinden arka plandaki sesleri engelleme konusunda etkindir. Bu tarz mobilyalar aynı zamanda maliyet açısından düşüktür.call-center-mobilya

2. Yönetici İlaveli Kabin Tarzı Düzen

Kabin tarzına benzeyen ama ofisin yapısına göre arka veya ön tarafta yöneticiye ait bir masanın bulunduğu düzen biçimidir. Bu düzen biçimi özellikle işe yeni başlayan kişilerin çalıştığı ortamlarda tercih edilir çünkü şefler yardıma ihtiyaç duyan kişilere anında yardımcı olabilirler.

İş akışının hızlı olmasını sağlamak adına yöneticinin sürekli olarak gözetmen gibi çalışanların başında olmasını sağlayan bu düzenin en büyük avantajı ise çalışanların sorumluluklarını kaybetmeden sürekli olarak işe odaklanmalıdır. Genellikle yöneticinin masası diğer panellerden biraz daha yüksekte olmaktadır.

3. Bölme Tarzı Düzen

Altıgen veya beşgen bir biçimde oluşturulan çağrı merkezi mobilyalarıyla, çağrı merkezlerinde bölme tarzı düzenler kullanılabilmektedir. Burada oluşturulan her bölmede bir çalışan yer alır ve herkesin çalışma alanı ayrıdır. Çalışanların daha rahat olması ve yöneticilerin olan biteni daha iyi takip edebilmesi için bu çalışma düzeni epey avantajlıdır.

Görünüm açısından daha hoş bir görüntüye sahip olan bu çağrı merkezi mobilyalarında çalışanların çalışma ortamı daha verimlidir. Çalışanlar dirseklerini veya kollarını masalara daha kolay koyabilirler. Bununla birlikte çalışma masalarında diğer düzenlere göre çok daha fazla yer bulunur.

4. Uzun Masa Tarzı Düzen

Klasik uzun masa düzenidir. Herhangi bir ekstrası yoktur. Ortaya konan uzun bir masanın etrafına yerleştirilen ofis sandalyeleriyle çalışanlara bir çalışma alanı oluşturulur. En uygun fiyatlı çağrı merkezi ofis mobilyasıdır. Bununla birlikte toplu çalışmalar için en ideal çalışma düzenidir. Esnektir ve masa üzerinde veya etrafında hareket etmek diğer düzenlere göre çok daha kolaydır.

Çağrı merkezlerinde kullanılan en uygun düzenler bunlardan oluşmaktadır. Bu düzenler arasından kabin tarzı düzen en masrafsız olanıdır. En rahat düzen bölme tarzı düzendir. Çalışma akışını sürekli olarak kontrol edilmesini sağlayacak en uygun düzen yönetici ilaveli kabin düzenidir. Hareket konusunda çok daha rahat bir düzen arıyorsanız uzun masa tarzı düzen tercih etmeniz gereken tarzdır.

Son bilgileri asla kaçırmayın!

Blog adresime abone olun, yeni bilgiler, ücretsiz e-kitaplar hemen size ulaşsın.

İlgili Yazılar

Yorum Gönder

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir. Dikkat: Reklam içerikli yorumlarınız onaylanmayacaktır.